fjorden,

Följ min blogg med bloglovin



fjorden va ju förra veckan, goa dagar :)

sista dagen ville julia åka karusellen "farlig" som hon kallar den, jag har åkt den en gång innan å jag tyckte inte att den va så farlig så jag gick med på att åka den en gång till. vilket jag ångrar nu.
Evelina och rebecca berättade att en liten unge var nära på att åka ur den, man flyger runt i hela den grejen som man sitter i. man har lixom ingen kontroll över sin kropp, rätt sjukt att den får finnas kvar egentligen :)



och mina  blåmärken va inget jämfört men andras :O



haha, går runt folk som ger gratis kondomer, och enligt "colour of love" finns det en bild på mej, rebecca, evelina och julia på deras hemsida, www.colouroflove.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0